Snadná reklamace

Záruka a reklamace

I když je procento reklamací mizivé, je dobré vědět, že u nás máte stejnou záruku jako v kamenném obchodě. Je v našem zájmu všechny reklamace řešit co nejrychleji, takže se nemusíte bát, že byste na vyřízení čekali déle než je nutné (zpravidla je vše vyřešeno do několika dnů).

Záruka začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem. Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců stejně jako v kamenném obchodě. Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím, nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Nevztahuje se pak na vady způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením. Reklamaci je možné uplatnit poštou i osobně. Reklamaci je ideální řešit písemnou formou na adrese: reklamace@dcom.cz, kde vždy připojte daňový doklad, nebo jen číslo faktury a krátce popište co je důvodem reklamace.

Osobní předání výrobku k reklamaci

Vámi zakoupené zboží můžete předat k reklamaci v sídle firmy:

Kšírova 32, Brno, 619 00

Poté bude Vámi reklamované zboží postoupeno k posouzení.

Doručení poštou

V případě, že budete zakoupené zboží zasílat k reklamaci poštou, případně jinou doručovací službou, zašlete tuto zásilku na adresu: DCom spol. s r.o., Kšírova 32, Brno, 619 00. Do zásilky přiložte průvodní dopis, ve kterém uveďte, z jakého důvodu výrobek reklamujete. Dále přiložte do zásilky kopii faktury, nebo údaje, dle kterých budeme schopni Váš nákup identifikovat (jméno osoby nebo firmy, na které byla objednávka uskutečněna).

Nezapomeňte ani na kompletní kontaktní údaje, vč. emailu a telefonního čísla, abychom Vás mohli o postupu reklamace průběžně informovat.

Reklamovaný výrobek není nutné adresovat konkrétnímu pracovníkovi.

V žádném případě nezasílejte reklamované zboží na dobírku. Takové zásilky nepřebíráme.